За ИКС

Институтот за комуникациски студии е водечка организација во областа на студиите по новинарство, медиуми, односи со јавност, политичка комуникација и корпоративно комуницирање. Нашата мисија е да помогнеме во зајакнувањето на македонската демократија во работата со медиумите, граѓанското општество и јавните институции, едуцирајќи критична јавност која ќе бара поголема транспарентност и отчетност преку вклучување на граѓаните во креирањето јавни политики.

_____________

Image Alt

Новости

Институтот за комуникациски студии (ИКС) Ве поканува да учествувате на научниот собир со дискусија што ќе се одржи на 18 март 2025 година во хотел „Хилтон“ Скопје со почеток во 11:30 часот. Темата на дискусијата ќе се заснова на деветмесечното истражување на ИКС Мерење на политички штетни наративи и на монографијата „Наративна стапица: откривање на штетни(те) наративи кај политичарите и медиумите“.

Дали мобилните телефони се вишок во училиштата? Скопските општини Центар и Аеродром дадоа препораки за забрана за користење на мобилните телефони за време на наставата. Велат дека целта е зголемување на безбедноста на учениците и подобрување на образовниот процес.

Над 160 милиони евра се наплатени лани од граѓаните и фирмите кон извршителите, што е околу 44 проценти од вкупните долгови поднесени до нив, покажуваат податоците на Комората на извршители. Од нивното постоење од 2006 година, низ нивни раце поминаа голем број на граѓани, кои за мали сметки со вклучени камати, судски, нотарски и адвокатски трошоци плаќаа огромни суми.

Учесниците се запознаа со техниките на истражувачкото новинарство за животната средина, при што тимски идентификуваа еколошка приказна како студија на случај на која работеа.

Што се презема за рестартирање на спортот? Какви новини ќе има за младите спортските таленти? Од Министерството за спорт велат дека ќе се финансираат исклучиво талентирани идни олимпијци и програми кои ќе бидат строги и стриктни.

„Заевизам“, „Артаноиден“, „Жмицко“, „Вмроидно“, „Северџански“, „Вазали“, „Пиони“, „Казиноман“ и редица други зборови одекнуваа во предизборието од партиските мегафони. Со цел што повеќе да се навреди политичкиот противник, овие и други јазични иновации брзо се прифаќаа од партиското членство кое ги ширеше на социјалните мрежи и не критички беа пренесувани од медиуми со што се нормализираа во јавниот дикурс.