fbpx

 

 

За ИКС

Институтот за комуникациски студии е водечка организација во областа на студиите по новинарство, медиуми, односи со јавност, политичка комуникација и корпоративно комуницирање. Нашата мисија е да помогнеме во зајакнувањето на македонската демократија во работата со медиумите, граѓанското општество и јавните институции, едуцирајќи критична јавност која ќе бара поголема транспарентност и отчетност преку вклучување на граѓаните во креирањето јавни политики.

_____________

Image Alt

Новости

Наодите од деветмесечното истражување за политичките штетни наративи (ШТЕТ-НА) беа презентирани на регионалната конференција ,,Унапредување на условите за слободни и фер изборни кампањи во Западен Балкан", која се одржа во организација на ОДИХР во Подгорица на 14 и 15 мај.

Државниот завод за ревизија утврдил дека во периодот од 2014 до 2023 година се потрошени 156,4 милиони евра за изградбата на магистралните гасоводи, а притоа тие не се во употреба или се недоградени.

Од идеја до производ и успешен бизнис. Звучи убаво, но патот е долг и мачен, а македонскиот систем за поддршка на младите иноватори и на креативните решенија има „фалинки“ што оневозможуваат кога ќе се стигне до одредена фаза да се добијат поголеми финансии за развој на решението. Од друга страна, недостига и поголема соработка помеѓу образованието и реалниот сектор, па домашните компании постојано се жалат на недостиг од кадар.

Експертите од ИЗИИС ги советуваат здравствените работници и средношколците да останат присебни при првите знаци на потрес, наместо да трчаат кон излезот од објектот, да се заштитат себеси под клупите и да се оддалечат од прозорите.

Мониторингот на официјални канали за комуникација на владините претставници кои се истовремено и партиски функционери покажа дека тие продолжуваат со практиката да користат само еден фејсбук-профил преку кој комуницираат со јавноста за нивните активности, без разлика дали се партиски или се во својство на владини функционери.

Мнозинството млади луѓе ги одбираат Инстаграм, Фејсбук и Јутуб како најинтересни за следење вести, а вестите за образование, наука и технологија им се најпривлечни. Иако веруваат дека само некои од информациите на социјалните медиуми се вистинити, а речиси една четвртина се загрижувачки пречесто на социјалните мрежи, за младите активното пребарување и реагирање на информациите не е вообичаено.