Професионалните новинарски и медиумски организации се против владини кампањи во медиумите
Професионалните новинарски здруженија и граѓанските организации од медиумскиот сектор повторно упатуваат најостра реакција во врска со начинот на кој Министерството за информатичко општество и јавна администрација (МИОА) го води процесот на јавна дебата за дополнително предложените измени на Законот за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги (ЗААМУ) со кои се предлага повторно воведување на т.н. државно рекламирање во земјава.
84 студенти подготвија кампањи за промовирање на Светскиот ден на чистење
Група од 84 студенти од различни земји се впушти во мисија да ја подигне свеста и да ги мобилизира луѓето за Светскиот ден на чистење. Студентите подготвија кампањи за социјален маркетинг, застапување и комуникација во рамките на 24-часовниот хакатон на Програмата за комуникација за животна средина.
Премостување на границите: Заеднички напори за заеднички прашања
Животна средина, ЕУ интеграции, квалитетот на водата за пиење, квалитетот на храната што ја консумираме и ширењето на дезинформации за овие и многу други прашања - овие проблеми ги надминуваат границите.
Нов ресурс на ИКС за новинари за справување со дезинформациите
Институтот за комуникациски студии (ИКС) го објави водичот „Препознај и спречи: новинарски алатки за справување со дезинформации“, којшто има за цел да им помогне на новинарите, уредниците и медиумските работници како полесно да се справат со неизбежниот наплив на дезинформации, погрешни, злонамерни информации и други манипулативни техники.
Нападите на гордоста во Скопје продолжуваат секоја година
Прекршувањето на дигиталните права вообичаено зачестува во овој период, при што онлајн дискурсот често ја преминува границата од дебата во говор на омраза и поттикнување насилство.
Презентација на образовен модел за граѓанска вклученост преку медиумска писменост
ИКС организираше работни средби со професори од повеќе средни училишта од Скопје, како и претставници на ИРЕКС, Младински образовен форум (МОФ), и Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги (ААВМУ), кои ги изнесоа своите мислења и препораки за македонскиот модел за поттикнување граѓанска вклученост преку медиумска писменост.