Обука за ефективна комуникација со јавноста
Претставници на 16 граѓански организации се обучуваа како да ја сегментираат публиката, да креираат ефективни и убедливи пораки, но и како да подготват комуникациски план за да можат подобро да ја презентираат својата работа, да информираат и да мобилизираат граѓани. Исто така, на обуката учесниците имаа можност преку одредени сценарија да вежбаат како да настапат пред камера и новинари но и да слушнат совети од обучувачите Јасмина Миронски и Марјан Танушевски како да го подобрат својот настапат пред јавноста и медиумите.
Поврзување на граѓаните: дигитални комуникации во граѓанскиот сектор во Македонија
Институтот за комуникациски студии (ИКС), во рамки на проектот „ДигитАКТ: Комуницирање за промени“ организира прес-конференција која ќе се одржи на 15 декември (петок), 2017 година со почеток во 10.30 ч во хотел Холидеј Ин (сала Скала) во Скопје.
ИКС ја објави анализата „Поврзување со граѓаните: дигитални комуникации во граѓанскиот сектор во Македонија“
Институтот за комуникациски студии (ИКС) го објави истражувањето „Поврзување со граѓаните: дигитални комуникации во граѓанскиот сектор во Македонија“, чија цел е да утврди колку често и за кои цели граѓанските организации користат дигитални комуникациски алатки и техники за да ги пренесат своите пораки до јавноста и целните групи. Анализата се осврнува кон користа од дигиталното комуницирање, особено кога традиционалните медиуми се недостапни за граѓанските организации. Истражувањето исто така се осврнува и кон искуствата на некои од граѓанските иницијативи кои беа актуелни во јавноста во изминативе неколку години (Протестирам, Шарена револуција, Студентски пленум), кои се потпираа на социјалните медиуми во комуникацијата
Повик за учество на обуки за дигитални комуникации
Институтот за комуникациски студии (ИКС) објавува повик за граѓански организации за учество на обуки за поефикасно комуницирање со целните публики, преку користење на дигиталните медиуми. Целта на овој повик е граѓанските организации да воспостават подобра интерактивна комуникација, поефективно да ја мобилизираат поддршката на граѓаните и подобро да ги презентираат резултатите од својата работа во јавноста. Повикот се реализира во рамки на проектот „ДигитАКТ: Комуницирање за промени“, поддржан од програмата за поддршка на граѓанското општество Цивика Мобилитас.
Одржана меѓународната научна конференција „Медиумска историја и трансформација“
Проблемите со кои се соочува медиумската индустрија во Косово, Албанија и Македонија се слични на оние во Италија и земјите на ЕУ. Овие земји се соочуваат со технолошки детерминизам, каде општествениот капитал и вредностите во општеството не се создаваат во социјалните медиуми. Ова беа некои од заклучоците од втората меѓународна научна конференција „Медиумска историја и трансформација“ која се одржа на 23-ти септември во Приштина, Косово, а беше организирана од ААБ колеџот (Косово), Универзитетот во Перуџа (Италија), Универзитетот во Тирана и Универзитетот Бедер (Албанија), Универзитетот Елбасан (Албанија), Високата школа за новинарство и односи со јавноста и Институтот за комуникациски студии (Македонија).
Повеќето македонски компании не ни планираат родова еднаквост на раководните позиции
Иако 65 проценти од вработените во големите и средните компании во Македонија сметаат дека родовата рамноправност во управувањето е многу важна, дури 60 отсто велат дека нивната компанија нема спроведено активности за полово врамнотежено управување и не планира да го направи тоа. Ова го покажуваат резултатите од истражувањето за родова застапеност на раководни позиции во Македонија, кое Институтот за комуникациски студии во соработка со Институтот Изида Вита од Словенија го реализираше од април до јуни оваа година.