Повик за доделување грантови за иницирање на решенија за локални проблеми од животната средина
Институтот за комуникациски студии (ИКС), во партнерство со Македонското еколошко друштво (МЕД), објавува повик за доделување грантови за граѓански организации од регионите со заштитени подрачја (Охрид, Преспа, Демир Капија, Тиквеш, Струмица и Пелагонија) кои ќе понудат иницијативи за решавање локални проблеми за заштита на животната средина.
Уписи на магистерските студии по комуникации и медиуми
Институтот за комуникациски студии (ИКС) запишува студенти на магистерските студии за Менаџирање на стратегиски комуникации и Медиумски менаџмент. Овие програми ќе ти овозможат да ја задоволиш твојата страст за знаење и ќе ти обезбедат цврста основа за напредување во различни кариерни правци.
Повик за понуди за комуникациска стратегија
Институтот за комуникациски студии (ИКС), во рамките на проектот „Поврзи ги точките: подобрени политики преку граѓанско учество“, објавува јавен повик за доставување понуди за изработка на комуникациска стратегија за кампања од јавен интерес за застапување и лобирање промени на јавни политики во областа на животната средина.
Res Publica најавува: „Приказни од регионот“
Во текот на две недели (24 јуни – 06 јули), ќе прочитаме како КОВИД-19 ги нападна земјите од регионот, какви мерки преземале тамошните институции и како граѓаните реагирале на овие мерки. Ќе научиме од нивните успеси, но и од нивните грешки.
Средношколци од шест региони се изјаснија за главните проблеми со животната средина
Учесниците дискутираа кои се според нив приоритетите за заштита на животната средина во нивната најблиска околина, колку во формалното образование се учи за екологија, за одржлив развој и за заштита на средината, дали се вклучени во воннаставни активности во оваа област, форми на соработка меѓу училиштата и институциите, локалната власт, граѓанските организации и сл.
Започна уписот на магистерските студии
Институтот за комуникациски студии го објави конкурсот за запишување на магистерските студии по (1) Менаџирање на стратегиски комуникации и (2) Медиумски менаџмент.