Ефективната комуникација клучна за поврзување со целните групи
Претставници на невладините организации се обучуваа како да развиваат ефективни пораки, како да ја дефинираат публиката и пораките убедливо да ги пренесат до целните публики на работилницата за ефективна комуникација со јавноста што ја организираше Институтот за комуникациски студии.
МОДЕМ: Едноставно пренесување на настани, без новинарска ангажираност
Телевизиските вести се сведуваат на едноставно пренесување на настаните, но не и на новинарска ангажираност. Од 12 мониторирани телевизии, кај седум во прилозите се користи само еден извор на информирање (со исклучок на МТВ 2, Алсат М и ТВ 21), без разлика што во најголем број од случаите на едниот прилог следува прилог реакција за контратежа. Тоа можеби не влијае на вкупната слика на избалансираност на вестите, но се одразува на новинарското правило за консултирање на „двете страни“ во прилогот.
ResPublica подкаст: Како се трошат студентските пари?
Финансискиот извештај на Студентскиот парламент за 2014 и 2015 година покажал дека околу 43.000 евра се потрошени за лични патувања во Русија, Азербејџан, Грузија
Како да се предизвикаат промени преку социјалните медиуми
Популарноста на социјалните медиуми не е значи и влијателност. Влијателноста подразбира да се предизвика промена кај публиката преку онлајн комуникација, секако со фокус на активностите и содржините на организацијата. Ова беше темата на работилницата „Правење влијание преку блогирање“, која Институтот за комуникациски студии ја организираше за претставници на граѓански организации.
Академско блогирање за пристап до поширока публика
Академско блогирање за пристап до поширока публикаПретставници на граѓански организации и новинари се обучуваа како да пристапат кон пошироката публика и да влијаат врз јавната дебата за теми од јавен интерес на работилницата за академско блогирање што ја организираше Институтот за комуникациски студии. Учесниците осознаа како можат со академско блогирање да отворат дебата со стручната јавност и со други заинтересирани страни и да станат познати како експерти во определена област. Обучувачот Сали Брајтон Мицова, која е професор по политичка комуникација на Универзитетот на Источна Англија во Велика Британија, зборуваше и за тоа дека со блогирање се овозможува да се изрази мислење