Фокус на новите медиуми и техники
Студиската програма Менаџирање на медиуми и мултимедија ќе ве научи да ги детектирате и истражување општествените појави и прашања во областа на медиумите, но и да развивате иновативни пристапи во толкувањето и практикувањето на новите трендови во медиумската сфера. На оваа студиска програма ќе се стекнете со знаења за:
- техниките на критичко и аналитичко мислење околу новата улога на медиумите во интересот на јавноста;
- користењето на истражувачките методи за анализа на пазарот и на сегментирањето на публиката;
- спецификите на медиумската конвергенција;
- практикувањето на интерактивното и онлајн новинарство;
- мултимедијална продукција;
- медиумското претприемништво и развивањето нови медиумски бизнис модели;
- ефективното управување, одржливоста и континуираното развивање на лидерските вештини во оваа сфера;
- промовирањето на слободно и плуралистичко новинарство и независност.
Интердисциплинарен пристап
Програмата користи интердисциплинарен пристап, при што ќе се стекнете со знаења од широк спектар на области – дигитални и социјални медиуми, аудиовизуелни индустрии, мултимедијална продукција, менаџмент, претприемништво, маркетинг, економија, уредувачка политика, интерактивно и инклузивно новинарство, истражување, академско пишување, јавна дипломатија и глобални односи.
Онлајн учење во виртуелна училница
Виртуелната училница, ќе ви обезбеди непречен онлајн пристап кон сите предмети, контакти со професори и студенти, како и неопходните ресурси за учење. Освен во предавална, дел од предавањата на студиите се одржуваат онлајн како вебинари, при што ви е овозможена комплетна интеракција со професорот и другите студенти за целото времетраење, а по завршување на предавањето, истото ќе можете да го прегледате одново на виртуелната училница.
Диплома и компетенции
Оваа програма е наменета за идни менаџери, истражувачи и стручњаци кои ќе умеат да ги истражуваат и анализираат промените во медиумската индустрија, да ги планираат економските потреби и развојот на медиумот и да преземаат деловни потфати во новите медиуми и во продукцијата на мултимедијални содржини. Со завршувањето на студиите, ќе можете да работите во академски и истражувачки институции во областа на медиумите и комуникациите, во медиумски и други организации за обуки, истражувања и мониторинг на медиуми, јавно мислење и на пазарот, на менаџмент ниво во онлајн, електронски и печатени медиуми, да почнеш сопствен бизнис или како независен истражувач и консултант за развој на медиумите.