вон. проф. д-р Милица Слијепчевиќ
2021 – до денес: вонреден професор на Факултетот за менаџмент – модул за бизнис и маркетинг и на Факултетот за дигитални уметности – модул за моден дизајн, Универзитетот Метрополитен во Белград (www.metropolitan.ac.rs). Предава интегрирани маркетинг комуникации, стратегиски маркетинг, моден маркетинг и управување со човечки ресурси.
2015 – до денес: Доцент на Факултетот за менаџмент – модул за бизнис и маркетинг и на Факултетот за дигитални уметности – модул за моден дизајн, Универзитетот Метрополитен во Белград. Предава интегрирани маркетинг комуникации, стратешки маркетинг, моден маркетинг и управување со човечки ресурси.
2005 – до денес: – Менаџер за односи со јавност; директор на Одделот за односи со јавноста; Менаџер за корпоративни комуникации, менаџер за дигитални и корпоративни комуникации во „Dunav Insurance Company j.s.c.“
2015 – до денес: Основач и директор на Центарот за комуникации Флоу (www.flou.rs). Автор на програмата FEBS Master Class (Flou Education and Business Synergy)
Автор е на книгата „Modni marketing“ (Fashion Marketing) 2016, HERAedu и нова книга, ревидирана едиција „Modni marketing, savremene tendencije“ (Моден маркетинг, современи тенденции).
Автор е на бројни стручни и научни трудови од областа на нејзината работа.
Учество во проекти:
2020/21: два проекти за едукација и обука на претприемачи
2018/19/202/21: член на жирито за оценување на меѓународниот портал организирано од Media Daily од Хрватска
2018: реализација на 2 проекта од областа на културата: „Леванте Роуз“ и „Српска дива“ (www.flou.rs)
2015 – до денес: учествуваше во медиумски проекти како соработник на Агенцијата ФоНет („Европски пат“; „Без ракавици“, „Прес Екстра“, „Пресек“ итн.)
2018: програма за преквалификација за развивачи на Java, како член на тимот на предавачи на Универзитетот Метрополитен за полето на меки вештини, УНДП и Владата на Република Србија.
2016 – до денес: Школа за деловни вештини: едукација и обучување на млади невработени лица за модерни деловни вештини, развој на кариера и меки вештини.
- 2012. Факултет за технички науки, Универзитет во Нови Сад (д-р). Теза: „Современ модел на интегрирани корпоративни комуникации“. Магистрирала на Факултетот за организациски науки во Белград, а дипломирала на Факултетот за политички науки на Универзитетот во Белград.
Учествувала на бројни национални и меѓународни конференции.
Таа во неколку наврати беше член на жирито на Друштвото за односи со јавноста на Србија (ДСОЈ). Има големо искуство во областа на комуникациите, маркетингот. Таа има огромно искуство во работата со медиумите.
1991-2005 година. работеше во Институтот за трансфузија на крв во Србија како раководител на Одделот за мотивација и организација на доброволни крводарители. Таа има постигнато одлични резултати со својот тим за што доби и награди.
Специјални награди и почести:
2016, 2017, 2018 и 2021 година – Награда за придонес во развојот на Универзитетот – Универзитетот Метрополитен во Белград
2003 – Признание од Институтот за трансфузија на крв на Србија и Црвениот крст на Србија за придонес во развојот на донацијата
Таа е член на Судот на честа на Друштвото за односи со јавноста на Србија во два мандати.
Членка е на бројни домашни и странски професионални организации.
Таа е посветена на професионален развој, саморазвој, континуирана работа и едукација.
Профил на социјалните мрежи:
LinkedIn profile: https://bit.ly/2D4G5vR
Facebook profile: https://www.facebook.com/milica.slijepcevic.92
Instagram: @slijepcevicmilica
Twitter: mslijepcevic1
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=QsTFt3sAAAAJ
Research Gate: https://bit.ly/3ttHK7E