Водич за усовршување на комуникацијата за животната средина
Во време на климатската криза, непрофитните организации, големите корпорации, бизнисите, политичките институции или универзитетите треба сè повеќе да преземаат одговорност за своите постапки и да комуницираат за животната средина. Комуникацијата за животната средина вклучува разни комуникациски активности, структури и процеси, од новинарство за заштита на животната средина до комуникација за корпоративна одржливост, политичка реторика, научна комуникација, комуникација за социјални промени и развојна комуникација.
Овој Водич за усовршување на комуникацијата за животната средина вклучува концепти, приоди, стратегии и тактики за комуникаторите во овие области, овозможувајќи подобро разбирање на дисциплината за комуникација за животната средина.
Водичот нуди знаење за комуникација, совети и најдобри практики за животната средина кои ќе ги зајакнат вештините во оваа област на застапниците за животна средина, професионалците за маркетинг и односи со јавноста, новинарите, едукаторите, истражувачите, научниците, студентите, владините службеници, политичарите и бизнисот.