Странско влијание: Ширење паника и создавање имагинарни непријатели
Во последниве години, наративите за странско влијание стануваат сè позастапен дел од политичката комуникација во многу земји, вклучувајќи ја и нашата. Овие наративи честопати подразбираат обвинувања кон странски ентитети или влади за мешање во внатрешните работи на државата и нарушување на демократските процеси.
Презентиран Водичот за медиумска писменост како модел за активно граѓанство
Моделот „медиумската писменост како активно граѓанство“ ИКС го претстави на дебатата за средношколци и „Зошто граѓанска наука во образованието?“ што го организираше невладината организација Еко Логик на 27 септември во Клубот на новинари на Македонија.
Новинари од јавните медиумски сервиси ја истражуваа улогата на вештачката интелигенција во борбата против дезинформациите
Интеграција на вештачката интелигенција (ВИ) во секојдневната проверка на факти во редакциите беше областа за која се усовршија 19 новинари и медиумски професионалци на работилницата „Проверка на содржината и употребата на ВИ од јавните медиумски сервиси“, што Институтот за комуникациски студии (ИКС) ја спроведе на 24 и 25 септември во Скопје.
Осми медиумски ден за средношколци: Настан што ги инспирира идните медиумски професионалци
Околу 150 средношколци од 13 средни училишта учествуваа на овогодишниот Медиумски дем што Институтот за комуникациски студии, го организира осма година по ред.
Медиумско ангажирање и описменување на младите за поголем граѓански и политички активизам
Колку повеќе младите луѓе се медиумски вклучени и едуцирани, толку е поголем нивниот граѓански и политички ангажман. Активното учество на младите во јавниот живот значи и почеста проверка на вистинитоста на информациите и поголема доверба во сопствените потенцијали да ги препознаат дезинформациите.
Стручните училишта им го зедоа приматот на гимназиите
Техничките струки му го зедоа приматот на гимназиското образование. Ако порано беше престиж да се оди во општа гимназија за да се стекнат широки знаења, тоа повеќе не е случај. Од 17 000 запишани средношколци, дури 12 000 се во средни стручни училишта. Ова значи дека 70 % од учениците, наместо гимназија одбрале средно стручно училиште. Расте интересот и за дуалните паралелки.