Црвена лента од влез до излез за странските инвеститори
Секоја странска инвестиција започнува со сечење црвена лента, многу камери, помпезни најави и вести за голем успех. Лицата се насмеани и весели, сѐ додека инвеститорот не одлучи дека е време да си замине од државата и да стави крај на инвестицијата и бизнисот.
Меѓународен симпозиум „Медиумска писменост во добата на вештачката интелигенција: Проширување на границите на возможното“
Симпозиумот ќе ја истражува конвергенцијата на медиумската и информациската писменост со доменот на вештачката интелигенција (AI) кој забрзано се развива.
Повик за апстракти за КАИРОС: Журнал за медиуми и комуникации (бр. 4)
Краен рок за поднесување на апстракти е 05 март 2024 година.
„Тешка зима“ ја доби првата награда на конкурсот на ЗНМ и УНДП за справување со загадувањето на воздухот
Серијалот „Тешка зима“ објавен на платформата ДОМА (doma.edu.mk) на Институтот за комуникациски студии (ИКС) ја доби првата награда на јавниот повик на ЗНМ и УНДП за новинарска награда за 2023 година за објавен текст или видео сторија на тема „Справување со загадувањето на воздухот – јакнење на јавната свест за проблемите и можните решенија“, од вкупно 17 пријави.
Игри на среќа: заштита на малолетниците или бизнис-интереси?
Заштита на малолетниците, поголема контрола врз дејноста или бизнис-интереси. Што се крие во позадина на законските измени за игрите на среќа? Решението предизвика бурни реакции. Од една страна е потребата да се внесат дополнителни правила на игра зашто обложувалници и казина никнуваат на секој чекор како печурки по дожд. Од друга страна, измените повлекоа најава за масовни протести и предупредување дека илјадници луѓе може да останат без работа. Антикоцкарите и приредувачите на игри на среќа спротивставени во законските измени Клучната новина во законските измени за игрите на среќа е што објектите за приредување игри на среќа не смее да бидат поблиску од
Мастер часови за медиуми и новинарство во дигиталното доба
Научи како да изработуваш содржини за веб и социјални медиуми со кои ќе ја привлечеш публиката, да визуелизираш податоци со инфографикони, да снимаш видеа со мобилен телефон, но и да препознаваш визуелни манипулации што се создадени со вештачка интелегенција. Усоврши се за ерата на дигитални информации преку Мастер часовите за медиуми и новинарство, што ги организираат Институтот за комуникациски студии и ИРЕКС, во рамките на Проектот на УСАИД за медиумска писменост „Младите размислуваат“. Мастер часовите се наменети за млади луѓе од 19 до 34 години, вклучувајќи студенти, млади новинари и оние кои сакаат да се надградат со дигитални медиумски вештини. Тие