Прв симпозиум ИКС и ИРЕКС за медиумска писменост во високото образование
Комплексноста на медиумската писменост и разноличните пристапи за нејзина примена во образованието беа главните теми на дводневниот меѓународен симпозиум организиран од Институтот за комуникациски студии (ИКС) и ИРЕКС „Во чекор со трендовите: образование за медиумска писменост во сè побрзото секојдневие“, што се одржа на 3 и 4 февруари како дел од проектот на УСАИД за медиумска писменост „Младите размислуваат“. На онлајн настанот учествуваа светски познати авторитети за медиумска писменост, како американските професори - Рене Хобс и Пол Михаилидис, но и звучни имиња од Европа и од Западен Балкан кои искуствено потврдија дека систематскиот пристап за развој на медиумската, дигиталната и информациската
Одговор на прашања поврзани со повикот за високообразовни установи (медиумска писменост)
Во прилог доставуваме одговори поставувани прашања за отворениот повик до високообразовните институции во Р. С. Македонија за вклучување на медиумската писменост во студиските програми.
Младите за природата
Може ли креативноста на младите да ја промени нашата околина, може ли младите сами да бидат креатори на светот во кој сакаат да стареат?
ИКС е номинатор за наградата за животна средина The Earthshot Prize
Целта на наградата е да поттикне промени и да помогне да се поправи нашата планета во следните десет години.
Предлог-законот за инспекциски надзор во животната средина да се подобри со амандмани во Собранието
Конзистентно решение за координација на државните и локалните инспектори, функционален надзор од ДИЖС врз локалните инспектори, посуштински процес на планирање на инспекциските надзори, достапност на инспектори после работно време и за време на викенди, опремување на инспекторите и зајакнување на транспарентноста.
Медиумската писменост е клучот за поотчетно и потранспарентно општество
Симпозиумот имаше за цел, преку примери и искуства од професори и истражувачи од Северна Македонија и поширокиот регион, да претстави можни решенија за сеопфатно вклучување на медиумската писменост во високото образование.