Дигитални комуникации и социјални медиуми (изборен)
Опис на предметот
Која е улогата и влијанието на дигиталните комуникации во современото општество? Предметот нуди теоретска и практична основа за ефикасно вклучување на социјалните медиуми како дел од стратегиите за комуникација (со јавноста). Во предметот ќе ја истражуваш транспарентноста и создавањето идентитети на Интернет, ефектите на дигиталните комуникации на одредени публики, конверзацијата и вклучувањето на засегнатите страни на социјалните медиуми и ќе формулираш и евалуираш стратегии за дигитални комуникации.
Што ќе научиш
- Ќе умееш да ги анализираш карактеристиките на целните публики, да користиш анализа на податоци, да управуваш со засегнати страни, да креираш пораки и да избираш соодветни тактики и канали;
- Ќе знаеш како да креираш релевантна содржина за високо позиционирање на Интернет пребарувачите;
- Ќе ги подобриш вештините за комуникација и креирање содржина на социјалните медиуми;
- Ќе умееш да креираш и применуваш стратегии за дигитални комуникации;
Како ќе се усовршиш
Студирај предмет по предмет, преку индивидуално учење и во тимска работа на реални ситуации, под менторство од реномирани професори од Македонија и странство. Ако обврските не ти дозволуваат да следиш редовна настава, учи во виртуелната училница на ИКС во секое време и од кое било место.
Литература
Austin, E. and Pinkleton, B. (2015). Strategic public relations management: planning and managing effective communication programs. 3rd ed. New York: Routledge.
Danielewicz-Betz, A. (2016). Communicating in Digital Age Corporations. London: Palgrave Macmillan.
Diaz-Ortiz, C. (2019). Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits. HarperCollins Leadership.
Ess, C. (2014). Digital media ethics. 2nd ed. Cambridge: Polity Press.
Freberg, K. (2019). Social Media for Strategic Communication: Creative Strategies and Research-Based Applications. Thousand Oaks, California: SAGE.
Ledford, J. (2009). SEO: Search Engine Optimization Bible. 2nd ed. Indianapolis: John Wiley & Sons.
Lipschultz, J. (2018). Social media communication: concepts, practices, data, law and ethics. 2nd ed. New York: Taylor & Francis Group, Routledge.
Motion, J., Heath, R. L., & Leitch, S. (2016). Social Media and Public Relations: Fake Friends and Powerful Publics. London and New York: Routledge.
Penn, W. S. (2013). Storytelling in the Digital Age. New York: Palgrave Macmillan.
Phillips, D. and Young, P. (2013). Online public relations. 3rd ed. London [etc.]: Kogan Page.
Quesenberry, K. (2019). Social media strategy : marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution. Lanham: Rowman & Littlefield.