Уредувачка политика

Опис на предметот
Предметот има за цел да ги научи студентите на важноста на поставување, подобрување и набљудување на највисоките професионални стандарди, принципи и вредности како внатрешен кодекс на однесување на секоја медиумска компанија. Тој е фокусиран на етиката во медиумите од менаџерска гледна точка, оспособувајќи ги менаџерите да можат да ги следат последните трендови во новите медиуми и да бидат подготвени за новото 2.0 новинарство.
Што ќе научиш
- Ќе знаеш да ги поставиш и унапредуваш професионалните стандарди, принципи и вредноси на една медиумска компанија;
- Ќе умееш да изградиш уредувачки интегритет, независен од политички и економски интереси и притисоци;
- Ќе ги следиш последните трендови во новите медиуми и ќе бидеш подготвен/а за новото новинарство и предизвиците со кои се соочува.
Како ќе се усовршиш
Студирај предмет по предмет, преку индивидуално учење и во тимска работа на реални ситуации, под менторство од реномирани професори од Македонија и странство. Ако обврските не ти дозволуваат да следиш редовна настава, учи во виртуелната училница на ИКС во секое време и од кое било место.
Литература
Journalism ethics, Martin Hirst, Roger Patching, 2005 Oxford university
Медиумската сопственост и нејзиното влијание врз независноста на медиумите и плурализмот, Сандра Хрватин, 2004 , Медиумски институт за медиуми
Телевизијата во Европа-прописи,политика и независност, Open society institute, 2005
Vous dire la verite, Aidan White, 2010 Victoires editions
Бизнисот во етиката, етиката во бизнисот, Снежана Трпевска, Јоана Авадани, Мануела Протеаса 2005, Македонски институт за медиуми
Media the business of ethics,the ethics of business, Center for independet journalism, Bucharest 2005
Understanding public opinion, Barbara Norrander, Clyde Wilcox, 2002 CQ Press