Управување со медиуми
Опис на предметот
Во предметот се изучува управувањето со различните типови на медиуми, вклучувајќи ги стратегиското одлучување, менаџирањето со човечките ресурси и техничките аспекти и анализирањето на општествените и политичките услови во кои работат медиумите. Во предметот ќе го анализираш и процесот на интегрирање на радиодифузијата, кабелската телевизија, интернетот и телефонијата, во функција на продукција на нови комуникациски производи и информативни сервиси.
Што ќе научиш
- Ќе ги знаете спецификите на управувањето на различни типови на медиуми;
- Ќе ги знаете главните елементи на продукцијата и можностите на конвергенцијата на новите медиуми;
- Ќе умеете да ги објасните карактеристиките и функциите на јавниот сервис;
- Ќе ја разберете улогата на комерцијалниот и непрофитниот сектор во медиумскиот плурализам.
Како ќе се усовршиш
Студирај предмет по предмет, преку индивидуално учење и во тимска работа на реални ситуации, под менторство од реномирани професори од Македонија и странство. Ако обврските не ти дозволуваат да следиш редовна настава, учи во виртуелната училница на ИКС во секое време и од кое било место.
Литература
Albarran, À., Chan- Olmsted, S. & Wirth, M. (Eds.). Handbook of media management and economics. Mahwah NJ: Lawrence Erlbaum, 2006
Katz Helen, THE MEDIA HANDBOOK: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying. Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, New Jersey, London, 2003
Doyle Gillian , Understanding media economics. SAGE Publications London,Thousand Oaks, New Delhi., 2002
Ричард Л. Дафт, Менаџмент. Кочани: Гонекс. 2011
Jeremy Orlebar, DIGITAL TELEVISION PRODUCTION. A handbook. Oxford University Press Inc, 2002
Gunther Kress and Theo van Leeuwen, Reading images: the grammar of visual design. Routledge, 2006
Bruce Block, The visual story: creating the visual structure of film tv and digital media. Elsevier Inc. 2008
Matt York (Ed.). The Videomaker Guide to Digital Video and DVD Production. Elsevier Inc., 2004
John Watkinson, Convergence in Broadcast and Communications Media. Focal Press, 2001
Henry Jenkins, Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York University Press, 2008