Дигитални медиуми и конвергенција
Опис на предметот
Која е иднината на телевизијата и другите медиуми? Каков вид програми и содржини ќе се емитуваат во наредните години? Која е улогата на блоговите, влоговите, подкастите, социјалните мрежи? Во фокусот на предметот се дигиталните медиуми како нови медиуми овозможени од електронскиот пренос на информации и конвергенцијата на медиумите односно нивното взаемно приближување и тежнеењето кон спојувањето.
Што ќе научиш
- Ќе можеш да ги анализираш дигиталните медиуми и нивниот однос со традиционалните медиуми;
- Ќе ги разбираш принципите на новата регулаторна политика која има за цел да ги поттикне новите услуги и да ги отстрани бариерите на пазарот;
- Ќе ја разбираш конвергенцијата на медиумите и можностите и заканите за медиумската индустрија, за потрошувачите и огласувачите;
- Ќе знаеш да идентификуваш, анализираш и креираш услуги и содржини наменети за различни делови на публиката на еден конвергиран пазар.
Како ќе се усовршиш
Студирај предмет по предмет, преку индивидуално учење и во тимска работа на реални ситуации, под менторство од реномирани професори од Македонија и странство. Ако обврските не ти дозволуваат да следиш редовна настава, учи во виртуелната училница на ИКС во секое време и од кое било место.
Литература
Dzozef Tjurou. Mediji danas- Uvod u masovne komunikacije. Clio 2009
Stanko Crnobrnja. Estetika televizije i novih medija. Clio 2010
Жарко Паиќ. Визуелни комуникации. Готен 2013
Knopp, Michael & Scheuer, Alexander. Digital Television Glossary
European Audiovisual Observatory 2004
Preissel et al. (eds.). Telecommunication Markets: Drivers and Impediments Springer Physica-Verlag HD. 2009
Alabau, A. and Guijarro, L.The Electronic Communications Policy of the European Union. Editorial Universitat Politecnica di Valencia, 2011