Бренд и креативна стратегија (изборен)
Опис на предметот
Предметот ќе ти помогне да ги разбереш конкурентните предизвици и можности за градење бренд и да ја согледаш рамката за развој на бренд стратегии во согласност со маркетинг и корпоративната стратегија. Тој ги опфаќа процесите на истражување и анализа на пазарот на податоци, дефинирање на идентитет и позиција, управување со брендот, како и планирање на креативни стратегии во бренд комуникацијата.
Што ќе научиш
- Ќе го знаеш процесот на создавање и позиционирање на уникатен идентитет на брендот;
- Ќе ги познаваш креативните стратегии во комуникациите со медиумите;
- Ќе умееш да планираш и спроведуваш бренд кампања;
- Ќе знаеш да управуваш со бренд.
Како ќе се усовршиш
Студирај предмет по предмет, преку индивидуално учење и во тимска работа на реални ситуации, под менторство од реномирани професори од Македонија и странство. Ако обврските не ти дозволуваат да следиш редовна настава, учи во виртуелната училница на ИКС во секое време и од кое било место.
Литература
Cicvarić, S. (2006). Brend-kreiranje, pozicioniranje, održavanje, Zadužbina Andrejević, Beograd
Kapferer, J. N. (2008). The New Strategic Brand Management – Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, Kogan Page Limited, London and Philadelphia
Rowles, D. (2014). Digital Branding – A complete step-by-step guide to strategy, tactics and measurement, Kogan Page Limited
Vlastelica, T. (2007). Medijska kampanja – publicitet i oglašavanje, Zadužbina Andrejević, Beograd