Вести

МОДЕМ: Темата за двојазичноста од изборната кампања се наметна во повеќето медиуми

Темите поврзани со изборите и изборната кампања доминираа во централните вести на сите медиуми. Повеќето медиуми посебно се осврнаа на темата за двојазичноста, која се наметна во кампањата, но сите тие ја анализираа од различен агол и различно ја врамија.

Повеќе: МОДЕМ: Темата за двојазичноста од изборната кампања се наметна во повеќето медиуми

Ефективната комуникација клучна за поврзување со целните групи

Претставници на невладините организации се обучуваа како да развиваат ефективни пораки, како да ја дефинираат публиката и пораките убедливо да ги пренесат до целните публики на работилницата за ефективна комуникација со јавноста што ја организираше Институтот за комуникациски студии.

Повеќе: Ефективната комуникација клучна за поврзување со целните групи

МОДЕМ: Едноставно пренесување на настани, без новинарска ангажираност

Телевизиските вести се сведуваат на едноставно пренесување на настаните, но не и на новинарска ангажираност. Од 12 мониторирани телевизии, кај седум во прилозите се користи само еден извор на информирање (со исклучок на МТВ 2, Алсат М и ТВ 21), без разлика што во најголем број од случаите на едниот прилог следува прилог реакција за контратежа. Тоа можеби не влијае на вкупната слика на избалансираност на вестите, но се одразува на новинарското правило за консултирање на „двете страни“ во прилогот.

Повеќе: МОДЕМ: Едноставно пренесување на настани, без новинарска ангажираност

ResPublica подкаст: Како се трошат студентските пари?

Финансискиот извештај на Студентскиот парламент за 2014 и 2015 година покажал дека околу 43.000 евра се потрошени за лични патувања во Русија, Азербејџан, Грузија..., за телефонски разговори и до 1.000 евра, за организирање забави, па дури и за купување виски. Иако Студентскиот парламент е регистриран како невладина организација, сите студенти мораат да уплаќаат на неговата сметка, а не знаат како се трошат нивните пари. Оваа студентска организација не ги поддржува студентите за учество на меѓународни натпревари, семинари и други настани, па тие се приморани да се финансираат сами. ResPublica видео подкаст со студентите на УКИМ Теодора Столевска и Горан Таневски.

Повеќе: ResPublica подкаст: Како се трошат студентските пари?

Извештај на МОДЕМ за политичкиот плурализам во медиумите

Медиумската слика за политичкиот плурализам во Македонија е благо подобрена во однос на периодот од пред шест месеци, што е особено видливо од „омекнувањето“ на негативните појави што претходно беа многу присутни: заземање страна, пропагандистичко известување, демонизирање политички субјекти, вметнување политички маркетинг како дел од вестите.

Повеќе: Извештај на МОДЕМ за политичкиот плурализам во медиумите

Како да се предизвикаат промени преку социјалните медиуми

Популарноста на социјалните медиуми не е значи и влијателност. Влијателноста подразбира да се предизвика промена кај публиката преку онлајн комуникација, секако со фокус на активностите и содржините на организацијата. Ова беше темата на работилницата „Правење влијание преку блогирање“, која Институтот за комуникациски студии ја организираше за претставници на граѓански организации.

Повеќе: Како да се предизвикаат промени преку социјалните медиуми

Академско блогирање за пристап до поширока публика

Академско блогирање за пристап до поширока публикаПретставници на граѓански организации и новинари се обучуваа како да пристапат кон пошироката публика и да влијаат врз јавната дебата за теми од јавен интерес на работилницата за академско блогирање што ја организираше Институтот за комуникациски студии.

Повеќе: Академско блогирање за пристап до поширока публика

Повик за прибирање понуди за ангажирање графички дизајнер

Институтот за комуникациски студии објавува повик за прибирање понуди за хонорарен ангажман на графички дизајнер со вештини за:

Повеќе: Повик за прибирање понуди за ангажирање графички дизајнер

Повик за прибирање понуди за ангажирање ПР експерт за социјални медиуми

Институтот за комуникациски студии во рамки на проектот “Зголемување на моќта за изразување на јавниот интерес на граѓанското општество во Македонија (транспарентност и отчетност на институциите)“ објавува повик за прибирање понуди за ангажирање на експерт кој ќе развие комуникациска стратегија за социјални медиуми и ќе понуди креативни решенија за визуелен изглед на самиот проект.

Повеќе: Повик за прибирање понуди за ангажирање ПР експерт за социјални медиуми

Први дипломи за магистерските студии

Институтот за комуникациски студии ги додели првите дипломи за завршени магистерски студии на магистрите кои ги одбранија нивните трудови во текот на оваа и минатата година.

Повеќе: Први дипломи за магистерските студии

Магистерска работа за одржливоста на регионалните телевизии во Македонија

„Улогата и одржливоста на регионалните телевизии во Република Македонија“ е насловот на магистерската работа на Меваип Абдиу, кој после успешната одбрана е првиот магистар по менаџирање на медиуми и мултимедија на Институтот за комуникациски студии.

Повеќе: Магистерска работа за одржливоста на регионалните телевизии во Македонија