ljupco efremov95x95Љупчо има докторирано психологија на Универзитетот Свети Кирил и Методиј во Скопје (2012). Дипломирал психологија на Филозофскиот факултет при Универзитетот „Светите Кирил и Методиј“ во 2005 година. На истиот факултет ја доби титулата магистер по психологија (2009).

Во учебната 2004/2005 година работеше една година како демонстратор по социјална психологија и администратор во истражувачки проекти на Институтот за психологија. Во периодот од 2006 до 2018 година работел во ГфК Скопје - компанија за истражување на пазарот, како менаџер за истражување и операции. Од јануари 2019 година работи во Индаго (компанија за истражување на пазарот) како менаџер за истражување. Во текот на својата професионална кариера, Ефремов е вклучен во голем број консултантски и истражувачки проекти за јавни институции, приватни компании, меѓународни организации и невладини организации. Исто така, тој посетувал различни обуки од областа на применети истражувања. Неговото искуство во образованието вклучува предавање истражување на Универзитетот во Американ колеџ Скопје (2014 година-денес), Институтот за комуникациски студии (2019-денес) и Високата школа за новинарство и односи со јавноста (2011-2014). Неговите професионални интереси се во различни области на маркетингот, предавањето и климата на безбедно работење.

Издадени трудови:

  • Naumovska, Lj, Serafimovic, G, and Efremov, Lj. (2019). Exposure

and Use of Mobile Media Devices by Children: Challenges and

Implications. UTMS Journal of Economics 10 (1): 125–134.

  • Kuş, O., Efremov, Lj., and Suhadolc, J. (2018). Digital Marketing and

Big Data: Crossing Paths in the Age of Digital Transformation. DOBA

Business School Maribor 127-140.Eraslan-Yayınoğlu, P., Efremov, Lj., and Divjak, M. (2018).

Conducting Applied Research: Methodology, Ethics and Real Life

Examples. Linking business and communication: from a sparkle to a

flame. DOBA Business School Maribor 155-180.

  • Efremov, Lj (2017). The Link Between Parental Engagement and

Attitudes Towards Change among School Principals in South East

Europe. Journal of Education in Black Sea Region Vol 3, Issue 1,

2017, 39-57.

  • Jordanova Peshevska D., Tozija. F, and Efremov Lj (2017). The

relationship between abuse, neglect, traumatic experiences in

childhood and harmful health risk behaviors in adolescents. Arch Pub

Health 2017;9 (2):26-34.

  • Efremov, Lj., and Vujasin, S. (2017). Eye tracking methodology as

innovative tool for understanding the customer. Macedonian

International Journal of Marketing, Year 3, No. 5, 50-55.

  • Efremov, Lj., and Ribarska-Chorbeska. (2017). Balanced Scorecard in

Marketing Controlling. Macedonian International Journal of Marketing.

Year 3, No. 6, 45-49.

  • Chadikovski, V., Dimov, A.,Todorovic, L., Simeonov, R., Efremov, Lj.

and Petrovski, M. (2015). Retrospective comparative study primary

anterior hypospadias repair using Snodgrass and Mathie methods.

Acta Morhologica, International Journal of Macedonian Association of

Anatomists and Morphologists, Vol.12 (2),75-79.

  • Efremov, Lj. (2015). Where do you look when you buy pate or

chocolate? Study about shopping conducted with Eye Tracking

Methodology. International Conference on theory and practice in

psychology 2015. Skopje: Faculty of philosophy.

  • Vankovski, D., Dimitroska, S., Vujasin, S. and Efremov, Lj. (2015).

Application of the main marketing tools, the P’S, in the case of the

University Dental Clinical Center “Bojo Andreski PhD” – Skopje.

Macedonian International Journal of Marketing. Year 1, No. 2, 56-61

  • Petreski, M., Jovanovic, B., Petreski, D., Efremov, Lj., Havolli, S.,

Mustafa, A., Oruc, N., Smajic, S., and Kamenjas, L. (2013).

Remittances and Development in the Western Balkans: The cases of

Macedonia, Kosovo and Bosnia-Herzegovina - with emphasis on

crisis, gender, urban-rural and ethnicity role. Skopje: Scholars’ Press.

  • Research Preparation: Well Begun is Half Done

https://www.youtube.com/watch?v=7KvdzJZRg1M

Professors

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9